KLIKK & HENT Oslo
Hjemlevering / budbil
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT Kr.0,-

Retur, reklamasjon og refusjon

1. Angrerett, bytte, reklamasjon samt refusjon

Slik går du frem hvis du skal benytte angrerett, bytte et produkt eller reklamere på et produkt.

1.1  Angrerett
Dersom du angrer kjøpet ditt, ber vi om at du kontakter oss på email eller telefon så snart som mulig, og senest 14 dager etter mottatt vare.
Kontakt oss på post@flavin.no eller på tlf 966 99800 for mer informasjon. 

1.2 Bytte av produkt
Privatkunder kan bytte til annen størrelse eller vare.
Unntak: Hygieneprodukter som er åpnet og medisinske produkter.

1.3 Reklamasjon
Skulle du mot formodning oppleve en feil på et produkt du har mottatt av oss skal du kontakte kundeservice på kundeservice@flavin.no eller telefon support 966 99800 (kl 9 -15 hverdager). Produktet sendes i retur til oss med detaljert informasjon om hva som er feil med produktet. Dette er nødvendig da vi sender produktet videre til produsenten som i sin tur har behov for disse opplysningene.

2. Retur av varer
Dersom Flavin.no har bekreftet at varen(e) kan returneres så sendes eller leveres dem til:

Flavin.no AS
Frysjaveien 35
0884 OSLO

Legg ved ditt navn og / eller ordrenummer. Varen skal være ubrukt og i original emballasje. 
Kostnad for returfrakt dekkes av kunden selv. 

3. Refusjon
Refusjon er der kunde skal ha tilbakebetalt penger. Refusjon gjennomføres ved at penger tilbakeføres til kunde på samme måte som opprinnelig betaling fra kunde ble gjennomført.

Refusjon skjer normalt innen en uke etter returbehandling og akseptert retur.